nak dgr citer lab report?


citer yg ingin aku kongsi adalah mengenai LAB REPORT. mak ai, gler btol lab report ni sbnrnyew. dh 2 sem aku blaja kimia kat upm. dah 2 sem jgkla aku wat lab report.




LAB REPORT SEM 1 BERSAMA DEMO MAHA.

lab report adalah benda yg wajib utk sumer bdak sains. sbnrnyew ini adalah salah satu sebab aku amik kimia. yerla, aku xnk spent maser aku dgr lectures tiap hari jer. sakit kpala! kter masuk lab, pakai lab coat, dah ader ruper DOKTOR? okla. asalnyer nak jadi doktor amik ruper doktor pon jadila. haha. nak dijadikan cerita utk sem 1 ni, lab demo dia baik, ok, x cerewet tp yang masalah mak cib lab tu. mak ai, die ni mngalahkn CKGU SKOLA RENDAH. sng citer dia ambil berat kat kteorg sumer, masuk lambat marah, pakai selipar x leh masuk lab, siapkan lab report dlm lab kena marah. biaserla tu. tp yg paling kelakar, demo relax jer. sedangkan yg patut marah lab demo. haha. tp aku OK. x penah kena marah n mmg aku baik ngn mak cik lab tu. budak2 lain jerl.a cumer bler die jerit tu jer, mmg bingit la telinga aku. haha. luper plak, demo MAHA ini adalah indian. I am not RACIST people. cumer die ini cerewet la. LAB REPORT msti perfect. klu x ko kena wat balik, satu keja plak kan. dahla lab report baru x siap lag, pastu tambah lagi satu lab report. patah jari tau. handwriting kot lab report aku. satu lab report mau x atau 7 pages. tp secerewet cerewet dia pon, dia sgt baik, OK, markah student die sumer 18 ke atas. per 20 ok. no hal la ngn die. saya mmg gler SAYANG la demo itu.


LAB REPORT SEM 2 BERSAMA DEMO CHIN PENG & PENG CHIN.

sebelum saya mulakan CHIN PENG & PENG CHIN ini bukan namer sebenar. haha. let me story pasal CHIN PENG & PENG CHIN. mereka ini adalah demo partner utk sem 2. dorg bdua ini mmg gila amat STRAIGHT. cumer si PENG CHIN ni baik sikit. karakter dorg berdua, dorg ni susah nak senyum. muka masam jer. masuk kelas macam x ikhlas jer. tp setelah satu sem mngharungi bersama mereka kesimpulannya PENG CHIN baik sikit daripada CHIN PENG. i dnt knw if this thing happened to the other sc students. klu lab report rendah n x mencapai level yg sepatutnya, certain lab demo akan pulang balik report n make corrections in your lab report. but certain lab demo x bg balik, they have right to do that. n PENG CHIN did return back to us the lab report. by doing that, she already help us in our carry mark.

tp si CHIN PENG dahlah straight, kejam plak. lab report x bagi balik, markah kteorg x tau tup tap tup tap dah kluar dekat portal pelajar. mmg la nak naik angin tapi like i say they have right so x leh nak bangkang la. tapi yang paling wat aku marah adalah perangai die. die x reti hormat org, asyik nak marah jer. i know, die ader kuasa but please for once, ckplah elok2. klu nak sgt potong markah, potong jerla. masalahnyer lab yg sepatutnya tmpt we all release tension in other words our own PLAYGROUND adalah tempat yg kteorg paling TENSION utk masuk spnjg semester 2. x pernah kami pelajar lab itu merasa gembira masuk lab. tanya, marah! x tanya pon marah! n akhirnya, setelah result kluar, YES! markah lab report aku paling rendah dalam kelas aku. haha. SHIT. tapi aku redha, mb mmg sebab aku. my lecturer did tell me to see her tp aku malas. the REASON why, sbb aku x hormat kat die. aku layan die dgn baik, sbb die adalah salah seorang budak MASTER, meanwhile aku DEGREE je. i respect her, but since die x respect aku x payah. mb korg igt aku jahat. tp klu korg tgk lab report aku yg setebal hmpr 10 helai stiap minggu itu, korg akn rasew i dnt deserved tht mark. tp yang baiknyer, aku blaja berdisplin. aku naik bas paling awal utk ker lab. klas aku jgklah yg paling awal penoh utk lab pukul 8 pagi. kelas lain kul 8.15 n 8.30 pagi baru penoh. sng citer, klas aku takut die bising n nnti die bebel. buat spoil mood jer. haha. she did teach me, untuk menjadi org yg lebih bersabar.

.
.



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment