zulhijjah itu adalah namer bulan islam

hi guys. i am new here. sebenarnyer dh lamer nk blogging ni. tp maser xder. most of my time habiskan lab report n korean. haha. lab report? aper tu LAB REPORT? nanti I story. my friends dah ramai yg wat blog. so i pon rasew nak wat jgk. my friends ramai dh berfacebook. i pon nak berfacebook jgk.


first of all,

my name is siti zulhijjah bt md azahari.
20! still young, dah makin gemok.
i gained weigh non stop. i dont know why.
studying at UPM. UNIVERSITI PALING MAHAL(UPM) yurannya.
course industrial chemistry. please guys, stop asking why i do not take chemical engine.

second of all

nak tau lagi? i think you all sumer dah tau pon. huhu. i blogging not to share i tinggal kat maner, lahir kat maner, sng citer it is not my style.
mb here i want to share with you how is my life
as a student and adakah kita mempunyai cara kehidupan yang samer? let check it out






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment